Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2007 09:23 - За мишките и хората или колко е трудно да общуваш
Автор: tupal4ev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1446 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Този постинг е за доверието,  вярата и глупостта да повярваш че те разбират. В последната седмица или нека го наречем 10-ина дни нонстоп ми бе доказвано, че независимо колко опит имаш, колко трудности си минал и с колко хора си общувал , колко книги си прочел или за колко велик се мислиш винаги в опит да задоволиш глада на самотата се доверяваш на неправилните хора и колкото пъти го направиш толкова пъти те прецакват и винаги избират най-трудният за теб период.


Чудя се как някой си шмульо щото се е стреснал, че си общува прекалено добре с теб изведнъж решава да спре да го прави, за да види че можел - пълна глупост и след това се обажда да се обяснява че всъщност "виж сега аз много те харесвам и се притеснявам от това ама въпреки че се опитах не мога да спра. Майната ти!

Как човека в който си вложил надежди, че може да ти бъде партньор, да поеме час от работата изведнъж решава че му е много трудно да бачка с твоето темпо и отива на някаква мижава работа от 9 до 5 с извинението ами аз не мога така.

Как най-добрият ти приятел, изведнъж решава че ти се сърди - само защото нямаш време да излезеш на кафе с него, или за това че не му отговаряш на текстовите съобщения. Нали най-добрите приятели са за това да те разбират, да те подкрепят и да те харесват независимо от всичко. Нали са за това да намират правилният начин и време да ти кажат - спри се малко поогледай се, поеми въздух, а вместо това ти заявяват "виж кво що не ти тегля едни майни, щото въобще не ми харесваш сега, хич не ми пука колко работиш, а как изглеждаш". 

Как като се замисля, че може би и той е прав... се сещам, че две от най близките ми приятелки, които обичам с цялото си сърце и душа, които са до мен и са били до мен от много време и през много неща, а в последно време не се сещам дори и да им се обадя. Дали и те си мислят по същият начин за мен - тази пък какво се прави или доказаното приятелство през годините им позволява да ме разберат и подкрепят? 

Чудя се и как когато вече си се отчаял че си най-големият лаик в общуването - получаваш подкрепа от най-неочаквани места (Иво ти си знаеш, Тони и ти), което те принуждава отново да повярваш в хората и тяхната доброномереност и те кара да разбереш че всъщност и ти трябва да се замислиш как се отнасяш към тези към които проектираш своите очаквания. Вероятно проблема не е в доверието и правилността на избора на кой да се довериш, а в двата излъчвателя и липсата на приемник!!!!



Тагове:   мишките,   общуваш,


Гласувай:
0



1. timmyd - Вероятно
17.02.2007 09:31
За тези неща има винаги две страни.
цитирай
2. sis - Не се разбираме понякога,
17.02.2007 10:34
защото всеки си е във филма и ....се получават недоразумения.

цитирай
3. mitko69 - А дали е така...
17.02.2007 11:29
наскоро прочетох в една игра следното:

30.01.2007 Цената на доверието
Така съм създадена,
Че предпочитам
Да се усмихна, вместо да се намръщя,
Да погаля – вместо да ударя,
Да повярвам – щом ме погледнат в очите.

Много пъти са ме лъгали.
Дори най-скъпите, най-близките.
Обичта ми са тъпкали
С думи са ме оплитали -
И пак ме гледаха в очите.

Може още сто пъти да ме излъжат.
Нека.
Едно не искам: заради стоте измами
Веднъж да не повярвам само
На очите, които наистина
Са били искрени.

Мислих дълго, защото момичето ми е близка и стигнах до решението, че това е единственият начин да откриеш истински приятел. Но не трябва да губиш вяра. И разбира се, трябва да си приятел също и да не забравяш тези, които са ти помагали...
цитирай
4. outfaced - живеем във време, когато все повече се говори
17.02.2007 18:45
и все по малко се слуша ...

аз лично доста си орнаичих комуникациите по тоя повод

слава богу, има няколко чеовека, с които и една година да не сме се виждали,след това пак всичко си е по старо му :)
цитирай
5. pierrot - Изолация
17.02.2007 19:48
Изолацията,в която живеем;ритъма,по който се водим и бариерит,които само си слагаме,спомагат изключително много да достигнем отрицателни нива на комуникация.Спомагат наистина да искаме да кажем нещо,но да не искаме да знаем,какво имат да ни кажат.Държим на бързопостижими лични цели,без да осъзнаваме,че нашите цели са си наши,и няма как да вълнуват сънищата на други.
"Истинският приятел не е за да губиш времето си с него,а за да го изживееш."
Стара приказка с много истина.Лично аз имам сходен проблем,но не с приятели,а по - лошо:кумовете.Но след като видиш,че не можеш да изгладиш отнощенията,е най - добре да направиш както е казал добрият стар китаец:Оглеждаш се и изоставяш неразрешимите задачи да се решават сами.Без да се предаваш.Без да скланяш глава.
Истинските приятели винаги ще те разберат.Но се иска и ти да си истински с тях.
цитирай
6. tupal4ev - Този добър стар китаец
17.02.2007 20:25
и тъй като съм напълно съгласна ще добавя само един цитат:
"Колко нелепо и необичайно постъпва онзи, който се изненадва от нещата, които се случват в живота"
Марк Аврелий
"Размисли"
Естествено визирам себе си, с усмивка този път.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tupal4ev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 41341
Постинги: 25
Коментари: 51
Гласове: 153
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930