Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2006 12:00 - новото начало
Автор: tupal4ev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 476 Коментари: 0 Гласове:
0



Хей малко се позагубих, но това беше за добро. 
Благодаря на всички за коментарите, хубаво е да знаеш че "out there"  не си сам. 
За да ви доразкажа за случая с приятната фирмена историйка - естествено аз много мразя да си оставям магаренцето в блатото и не ме е страх от конфронтации, що в първият удобен случай се разходих до любимата бивша фирма и се изтъпначих по време на сутрешното кафе да попитам точно за какво става дума, както и да е, мина цяла седмица от тогава и вече не ми е толкова забавно, но за историята да спомена следният цитата на изказване направено от бившият ми шеф: 
"ти ся кво не ме ли познаваш, другите трябва да се страхуват от мен, за да не си тръгнат и те"  - никога не съм смятала че страхът е най добрият начин да си управляваш екипа, както и да е

и да ви кажа цялата ми тъга за фирмата и милите колеги изчезна, ами те направо не си заслужават. 

За сметка на това, вместо да си почина както бях решила реших да поработя и го направих доста успешно, за тези които ме познават от други места, знаят че когато се разработя го правя доста добре, е сега вече мога да посрещна едни 5 звездни коледни празници


Тагове:   начало,   новото,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tupal4ev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 41242
Постинги: 25
Коментари: 51
Гласове: 153
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031